Vacature: Administratief medewerker / medewerker klantcontact

Aan het werk in Amsterdam,  Noord-Holland als Adminstratief medewerker, Medewerker klantcontact?

In de categorie Administratief/Secretarieel is een vacature vrijgekomen voor de functie van Administratief medewerker / medewerker klantcontact. Je werkt hier in de Transport/Opslag/Distributie branche.

Je kunt per 11-08-2023 beginnen en de einddatum is op 10-10-2023. Je kunt aan de slag met een Tijdelijk contract.

Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 1 mensen gereageerd op de vacature Administratief medewerker / medewerker klantcontact.

Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Administratief medewerker / medewerker klantcontact. 

Eisen vacature Administratief medewerker / medewerker klantcontact

Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens HAVO  zijn. De functie is voor minimaal 32 uren in de week met een maximale werkweek van 36  uren.

In het kort over deze vacature in Amsterdam:


Salaris indicatie
Minimaal 2700- 3200

Werkperiode
11-08-2023 -10-10-2023

Werkuren
32-36

Locatie
Amsterdam,Noord-Holland

Opleidingsniveau
HAVO

Contracttype
 Tijdelijk

Branche
 Transport/Opslag/Distributie

Functietitel
Medewerker Klantcontact

Direct solliciteren
https://www.aplitrak.com/?adid=ZXdvdWRoZXJsaW5nLjg5Njc0LjU3MkBwYWdlbmwuYXBsaXRyYWsuY29t

Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.

Zelf je vacature uitzetten via deMaldengids.nl? Neem dan contact met ons op.

Tips solliciteren voor Administratief medewerker / medewerker klantcontact

Lijkt de vacature Administratief medewerker / medewerker klantcontact in Amsterdam iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:

  • Lees je goed in over je potentiële werkgever Unknown. Bekijk de website en social media van het bedrijf
  • Stel zelf ook vragen: hoe zie je dag als Administratief medewerker / medewerker klantcontact eruit, wat kan je verwachten en met wie werk je samen?
  • Denk na over vragen die je misschien kunt krijgen tijdens je sollicitatie. Wat zijn vragen die een werkgever kan stellen bij een sollicitatie voor Administratief medewerker / medewerker klantcontact en wat is een goed antwoord op een dergelijke vraag?
  • Ga er positief en uitgerust in, zo kom je goed over en maak je een grotere kans om de baan te bemachtigen.

 

Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Malden.

Laat dit artikel viral gaan in Malden, deel het met je vrienden!

Auteur

Picture of deMaldenGids Redactie
deMaldenGids Redactie

Vacatures worden verzamelt door de redactie van deMaldengids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

  1. Administratief medewerker / medewerker klantcontact Page Personnel 11-08-2023

Meer vacatures in Malden